-
قواعد بازاریابی پیامکی نتیجه دهنده
سهشنبه 5 آذر 1392 19:29
البته اینکه چنین شیوه مناسب شما هست یا نه، بستگی به این دارد که خودتان با بررسی و تحقیق و بر اساس تجربیات خودتان یا دیگران یا بر اساس نظر کارشناسانه ی یک متخصص کارآمد بازاریابی و فروش، تعیین کنید که آیا شیوه ی پیامکی مناسب کسب و کار شما هست و آیا از طریق آن میتوانید به نتیجه ی مطلوب و موفقیت برسید یا نه. بهره مندی از...
-
مزیت داشتن پنل اس ام اس برای فرهنگسراها
دوشنبه 4 آذر 1392 18:21
• اطلاع رسانی جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی • اطلاع رسانی جهت برگزاری همایش ها و سمینار ها • اطلاع رسانی جهت تغییر برنامه کلاس ها به هنر جویان • برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری • ارسال پیامک های تبلیغاتی جهت فرهنگسرا • اطلاع رسانی جهت نمایشگاه های حاضر در فرهنگسرا • ارسال اتوماتیک پیامک تبریک به مناسبات مختلف نظیر...
-
کاربردهای پیام کوتاه برای اداره اوقاف واموخیریه
یکشنبه 3 آذر 1392 19:21
● ارسال نامه ها ، بخشنامه ها ، دستورالعمل ها و …از طریق پیام کوتاه به واحدهای ذیربط از طریق پیام کوتاه ● ارتباط با موسسه ها ، انجمن ها ی خیریه ، دارالقرآن ها و … با استفاده از خدمات پیام کوتاه ●اعلام جلسات کاری به همکاران از طریق پیام کوتاه به صورت عادی ● اعلام زمان پرداخت حقوق و موارد مشابه به پرسنل از طریق پیام...
-
کاربردهای پیام کوتاه برای انجمن حمایت از زندانیان
یکشنبه 3 آذر 1392 19:20
● تلاش در جهت جلب مشارکتهای مردمی ، موسسات خیریه و دیگر ارگانها برای کمک به زندانیان با ارسال پیام کوتاه ● اعلام جلسات مشاوره به خانواده های زندانیان ● پیگیری وضعیت قضایی زندانی از مراجع قضایی با استفاده از خدمات پیام کوتاه ● ارسال پیام کوتاه به هموطنان جهت انجام فعالیتهای عام المنفعه و خیریه و… ● ارتباط مستمر با...
-
کاربرد های پیام کوتاه برای اداره برق
شنبه 2 آذر 1392 12:13
● انعکاس به موقع نامه ها ،اطلاعیه ، آیین نامه ها ، بخشنامه ها ، دستور العمل ها و نامه ها به واحدهای ذیریط از طریق پیام کوتاه به صورت خودکار و عادی ● انتشار عملکرد اداره و واحدهای مختلف آن از طریق پیام کوتاه ● دعوت به جلسات از طریق پیام کوتاه به صورت خودکارو عادی ● اعلام فیش حقوقی کارکنان از طریق پیام کوتاه به صورت...
-
کاربرد های پیام کوتاه برای سازمان تاکسیرانی
شنبه 2 آذر 1392 12:12
● استفاده از خدمات پیام کوتاه جهت ارسال آیین نامه ها و دستور العمل ها به دارندگان تاکسی ● تکمیل پرونده دارندگان تاکسی با استفاده از سامانه پیام کوتاه ● اعلام نرخ کرایه تاکسی به عموم از طریق ارسال پیام کوتاه ● ارتباط مستمر با رانندگان تاکسی جهت سرویس دهی بهتر و آسان به عموم مردم از طریق ارسال پیام کوتاه ● تهیه آمار و...
-
ارسال منطقه ای بر اساس موبایل های موجود در منطقه - BTS
شنبه 2 آذر 1392 12:12
از این پس تمامی کاربران سامانه های پیام کوتاه و نمایندگان محترم میتوانند، پیامک های تبلیغاتی خود را به دارندگان شماره های ایرانسلی که در یک منطقه خاص حضور دارند و یا از آن منطقه عبور میکنند، ارسال تبلغیاتی انجام دهنند نکات مهم جهت ارسال بر اساس دکل های مخابراتی BTS ایرانسل از طریق این سرویس شما می توانید به موبایل های...
-
مضرات پیام کوتاه:
چهارشنبه 29 آبان 1392 12:12
1-شما باید برای ارسال پیام کوتاه پول بپردازید و مسلم اسن که پرداخت پول برای هیچ مصرف کنندهای مطلوب نیست. هر چند که در کشورها و سیستمهای مختلف پرداخت پول و بالغ آن متفاوت است. 2-رسیدن پیام کوتاه شما هیچ حساب و کتابی ندارد و ممکن است شما تصور کنید که پیامتان رسیده است اما فرد آن را دریافت نکرده باشد. زمانی که شبکه شلوغ...
-
فواید پیام کوتاه
چهارشنبه 29 آبان 1392 12:12
1-ارسال پیام کوتاه زمانی به درد شما میخورد که شما نخواهید با فرد مورد نظر مکالمه مستقیم داشه باشید. با این روش شما مجبور به شماره گرفتن برای بیان تنها چند جمله نیستید. 2- شما مانند ایمیل نوشتن مجبور به وصل شدن به شبکه اینرنت نیستید و به راحتی میتوانید نامههای کوتاه را به هر تعداد از دوستانتان ارسال کنید. و جالب...
-
تاریخچه پیام کوتاه:
چهارشنبه 29 آبان 1392 12:11
اولین پیام کوتاه سال 1992 در انگلستان فرستاده شده و سپس در اروپا رواج پپیدا کرده و چند ماه طول کشید تا به امریکا رسید. حتی امرزه نیز ارسال پیام کوتاه در اروپا رواج بیشتری دارد. گرچه تحقیقات نشان داده است که در آمریکا نیز 37 درصد افرادی که تلفن همراه دارند در طول ماه دست کم یک پیام را ارسال یا دریافت کردهاند. با وجود...
-
مزایای استفاده از پیام کوتاه آشنایی با تبلیغات از طریق SMS
سهشنبه 28 آبان 1392 16:31
هیچ فعالیتی در حالحاضر بدون بهرهگیری از خدمات ارتباطی بهرهوری نخواهد داشت. تبلیغات الکترونیکی مهمترین و باارزش ترین تفاوت بین دنیای امروز و دنیای دیروز است. تبلیغات از طریق SMS قادر است در کلیه زمینههای تبلیغاتی با روش مدرن، کمهزینه و اثربخش وظایف مختلف خود را...
-
فلسفه ۱۶۰ کاراکتری بودن پیامکها
سهشنبه 28 آبان 1392 16:30
شخصی که بیش از همه در راه افتادن SMS یا پیامک نقش داشت، مردی آلمانی به نم فریدهلم هیلبرند بود. او که برای گروه GSM کار میکرد، ایده ارسال پیامهای متنی ۱۲۸ بایتی به وسیله شبکه تلفن همراه را داشت. گرچه محدودیت پیامهای متنی ارسالی، قابل درک است، اما ممکن است این سؤال برایتان پیش آمده باشد که چرا ۱۶۰ کاراکتر؟ چرا ۱۴۰ یا...
-
چگونه ارسال پیامک را به صورت هدفمند انجام دهیم
سهشنبه 28 آبان 1392 16:29
بهترین تبلیغ همیشه تبیلغی بوده است که بازار هدف را نشانه رفته باشد. تبلیغات کورکورانه نه تنها باعث پیشرفت نبوده، بلکه گاها نتیجه عکس خواهد داشت. در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی نیز این قانون صادق میباشد. شما ممکن است تبلیغ خود را بدون هدف و به صورت رندوم به شماره های مختلفی ارسال نمائید. ممکن است تعداد بسیاری از دریافت...