هیچ فعالیتی در حالحاضر بدون بهرهگیری از خدمات ارتباطی بهرهوری نخواهد داشت. تبلیغات الکترونیکی مهمترین و باارزش ترین تفاوت بین دنیای امروز و دنیای دیروز است. تبلیغات از طریق SMS قادر است در کلیه زمینههای تبلیغاتی با روش مدرن، کمهزینه و اثربخش وظایف مختلف خود را انجام دهد.
مرکز خدمات پیام کوتاه آنلاین اس ام اس فرصتهای بسیاری را برای شرکتهای مختلف در جهت تبلیغات تجاری و یا تداوم ارتباط با مشتریان به وجود آورده است.
امروزه اکثر مدیران، SMS را به عنوان تکنولوژی نوینی برای ارایه سرویس بهتر به مشتریان بهکار میگیرند. در نتیجه این تفکر، ارائه خدمات متنوع به مشتریان به سهولت میسر بوده و شرکت میتواند با مشتریان بالفعل و بالقوه خود به سهولت ارتباط برقرار کند.
برخی از مزایای استفاده از اس ام اس عبارتند از:
دسترسی دائم:
صاحبان تلفنهمراه، این وسیله را در اکثر اوقات شبانهروز و در اکثر اماکن، همراه خود دارند. از این رو می توان بطور دائم با مخاطب در ارتباط بود.
اثر ویروسی :
پیامهای ارسالی در صورت جذاب یا اثرگذار بودن، از اثر ویروسی برخوردار خواهند شد؛ بهگونهای که افراد آن را برای یکدیگر ارسال خواهند کرد، بدون آنکه شرکت هزینهای را متحمل شود.
تعامل دوطرفه:
با استفاده از تکنولوژی SMS امکان تعامل دوطرفه بین فرستنده و گیرنده پیام بهوجود خواهد آمد.
ارسال فوری پیام:
بسیاری از مواقع این الزام به وجود میآید که پیامی را در لحظه به اطلاع مخاطبان برساند. SMS این قابلیت را دارد و می توان از آن برای ارسال فوری پیام استفاده کرد.
سطح پوشش بالا و فراوانی رویت:
با توجه به استفاده تعداد زیادی از افراد جامعه از تلفن همراه، این تکنولوژی از سطح پوشش بالایی برخوردار است. به رغم اینکه برخی دیگر از رسانههای تبلیغاتی از این ویژگی برخوردارند، اما باید در مورد SMS عنوان کرد که علاوه بر دسترسی بالا، ارسال کننده پیام از تعداد افراد دریافتکننده پیام اطمینان دارد. درحالی که پخش پیامهای تبلیغاتی در مورد تلویزیون یا رادیو اطمینان از رویت بالا را به همراه ندارد.
خوانده شدن پیام :
مردم ماهیتا علاقه دارند که پیامهای رسیده را بخوانند. برعکس ایمیلهای ناخواسته را به راحتی حذف میکنند. به تعبیری، پیام ارسالی، در اکثر مواقع خوانده میشود.
بستر نرمافزاری سیستم پیام کوتاه
این سیستم، یک بستر پیامرسانی موبایلی دوطرفه است که میتواند به طور خودکار برای یک یا چند گیرنده، پیام کوتاه یا نامه الکترونیکی ارسال نماید و برای ارائه انواع مختلفی از سرویسهای پیامکوتاه با کمترین هزینه، کمترین زمان و بیشترین کارایی بهکار رود. این بستر نرمافزاری چند کاربردی و عام منظوره است، بطوریکه افزودن کاربردها و سرویسهای جدید با حداقل هزینه و تغییرات همراه است.
مزایای تبلیغات از طریق SMS
- تبلیغات مستقیم و بدون واسطه
- سادگی و قابل دسترس و استفاده بودن آن توسط همگان
- امکان ارتباط با افراد زیاد و هزینه کم
- اطمینان از خوانده شدن پیام به واسطه کوتاه بودن آن
- قابلیت دریافت پیام و امکان ارسال پیام تکی و گروهی
- اطمینان خاطر از دریافت پیام توسط مخاطب
- قابلیت مشاهده وضعیت پیام و پیگیری ارسال آن